9

Mitt nionde inlägg!

Sitter just nu i skolan, har just haft Svenskalektion& prov..Dett gick bra- som jag sa igår- MVG är alltid aktuellt!

Något förfärligt har hänt- den nya väskan av Kathy van Zeeland finns inte att beställa från ParisGallery...Den är SLUT! Jag begår antagligen självmord snart.  Ärligt talat- jag som hade bestämt allt som matchar ihop med den =(. Ni borde tycka synd om mig!

Daddy ringde igår och beklagade sig- pengarna han skickade med WesterUnion gör ju ingen skillnad! Jag menar hur mycket hjälper 4500 spänn???  Så om en vecka skickar han lite mer - ska be honom fråga runt i kontaktnätet om någon har väskan jag vill ha.

Äter antagligen på café eller restaurang idag..Ses på Stan!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: snorunge

bortskämd...?!

2008-05-06 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0