8

Natti Natti på er!
Hoppas att jag får underbara drömmar- ni också såklart!

Har ett prov i Svenska imorgon som jag pluggat på de senaste timmarna. Är 100% säker på att jag får MVG- det får jag ju alltid!
Ibland blir folk avundsjuka på mina betyg och insatser i skolan, Gud, istället för att lägga energi på tjafs kan de plugga.
Men, men..det är ju en fördel att det finns så många "underklasser" i skolan och real life- då sticker ju sådana som jag ut..!

Om några minuter börjar min skönhetssömn- måste sova minst 10 timmar per natt för att få en fin hy..tänk på det..!
Ska nog drömma något vackert- vackra drömmar till vackra människor.

♥ Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: oliviA

Du borde byta design

2008-05-05 @ 10:05:43
Postat av: andreas

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh, jag blir så jävl'a :((((((((( .. du är så,, HMMHMHMHM , jaja, de finns ju folk till allt, TYVÄRR :/

2008-05-12 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0