7

Kära blogg

Kom just hem, har varit och fixat manikyr och pedikyr som jag nämnt 20 gånger tidigare =).
  Hon var fktist jätteduktig! kommer definitivt att göra ett återbesök.
Eftersom hon är en barndomskompis insesterde hon på att jag alltid skulle få fixa allt gratis!

René
var otroligt störande när hon försökte få igång en konversation med mina "överklass-kompisar" Hon passar helt enkelt inte inn!
Det ända hon är bra på är att passa barn- inte gå runt i deras kläder! Gud, tycker inte ni också att vissa människor har fööör låg klass ??

Shoppade lite på tillbaka-vägen och så hämtade jag ut pengarna Daddy skickade med Wester Union- Han hade skrivit koden fel- så jag fick ringa upp honom (utomlands) 211 gånger!..Men det var bara kul att höra hans röst.

P.S
Jag vet att det heter Gina Tricot och inte Gina Trikot!

Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0