6

Komentarer:

Innan jag tar taxin till min kompis- som ska fixa all my 10 nails+ hair! - tänkte jag ta upp det här med kommentarer:

Vissa tycker att jag låter ytlig(?) bitchig(?) uppkäftig(?) - ursäkta ordvalen!.. Men jag är inte sådan..säger vad jag tycker om positiva saker..är det negativt så håller jag det för mig själv =)

Ni ska absolut inte tro att ag driver eller menar tvärtom med det jag säger- Jag är ju trots allt vänlig..ellr vad tycker ni?

Pussar <3

P.S ska shoppa lite "normala" kläder från GinaTrikot- Visar kanske sedan..får se hur stressad jag är!






Kommentarer
Postat av: mikaela

Åh! Tack så mycket för det!
Den är bara tillfällig men blir glad över att du tycker det iallafall! :)

2008-05-04 @ 16:50:10
URL: http://mlhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0