5

Så Tanja kom för en stund sedan, nu står hon i köket och lagar mat.
  Hon lagar så god mat att hon är värd vartenda öre! Det är ju inte billigt att ha en kockerska hemma fyra gånger i veckan- så god mat är ett krav!
Ibland käner jag mig helt enkelt för lat för att laga mat- men är ändå på humör att träffa vänninorna och ha det mysigt med mat& skvaller!

Mary kommer nog om en stund..hennes bil hade, konstigt nog (den är ny!), fått motorstopp. Hon ringde upp en vän som ska fixa bilen (antagligen skicka tillbaka den till Tyskland). Men hon tog en Taxi- var inte oroliga hon kommer =)!

René, min barndomskompis från mitt land, ska faktist följa med oss till "salongen" (läs4). Ju fler desto bättre säger jag!- Men det mnar jag inte..Hon äter med öppen mun, och hon vet inte hur man uppförsig runt mina vänninor..INGEN ETTIKETTT..sådant klarar jag inte av!
Ångrar att jag svarade på hennes samtal- jag som alltid stänger av
"vän-mobilen" när hon ringer!
Jobb&skolmobilen måste alltid vara på..eller hur?

♥ Love ♥

Kommentarer
Postat av: mikaela

Haha, tack så mycket! Känns dock som du driver lite med mig? ;)
Idag har jag inga speciella planer (läs blogg) men det ändras alltid i sista sekund. Vad har du själv planerat? :D

Ha en bra söndag!

2008-05-04 @ 13:43:06
URL: http://mlhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0