49

God Morning my dear Blog

Hur mår ni idag?
- Själv ä jag trött..men tränar på att äntligen kunna gå ned i spagan (kan bara splitt). Jag antar att ni förstår hur ont man får efter varje "pass".

Någon frågade om hurvida jag kan bevisa att  www.miroma.blogg.se inte är jag :S?

Ni ser hennes bild!

När jag laddar upp min bild har ni chansen att jämföra =).

btw.  Jag bad Miroma att skriva et inlägg..så för er Losers..gå in och se whatever she've written!


Varje gång ni ser  en parantes runt rubriken så är det Miroma som skriver..Hennes blogg suger tycker hon..så jag har ju inget "hemligt" så mitt lösenord är nu hos henne.

Men antar att jag raderar alla hennes "dumma" inlägg!

Kisses♥

Kommentarer
Postat av: jagälskaratt(?)

men ändåå hallå ni kan ha olika bilder shieett det är inte såå svårt mohahah
o jag heter inte någon heter faktiskt jagälskaratt(?) !

2008-05-23 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0