46


Hej Bloggis!

Jag tar ej åt mig!

Michelle

jag har accepterat din kommentar, everyone, läs vad Michella har skrivit!
- Jag tror att jag kommmer att gå under..

Min plan om att spela en bitchig tjej för att vinna tjejer gick i kras..Har suttit med fingertopparna slåendes mot varandra och häx-skrattat..

"Nu lurade jag alt en tjej- hon älskar mig, snart kan jag få henne i säng" *häx-skratt*

Ja, jag är en 20 årig man, med mustach (stavning?), väger 230 kg, har en massa McDo-påsar och mat i mitt skägg! -Hur listade ni ut det?

Gud min skapare! Skulle jag vilja ha en tjej skulle jag bara åka tillett land med en massa prostituerade (marocko), och om jag vore lesbisk skulle jag bara dra till någon "gay"-club!

Skaffa tt liv!
- You can't be me!
Get it!


Läs under -?- har kommit upp!

Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0