4

Kära blogg..

Vaknade just upp ur min skönhetssöm som vart fylld med rosa&vackra drömmar.

Gissa vem det var som väckte mig? Jooo min söta lilla Versace- någon var på goshumör ska ni veta =).
  Om en stund kommer Marcella för att fixa en fin middag till mig och "Mary"- jag orkar helt enkelt inte smutsa ner mig.

Vi ska sedan fixa Maniky + Pedikyr och så ska håret få sig en ny "design" (frisyr).
Min favorit Salong ligger på Söder, men idag ska faktist en barndomskompis fixa allt! Hon ska öppna en frisörsalong och ville prova lite saker på oss.
Pedikyr kan hon få prova på mig- men någonting annat får hon inte röra om inte Marys hår o naglar blir fina!

Någon som vill med? - Det är kostnadsfritt, jag är ju trots allt VIP gäst (som vanligt!)

Kramar till alla fina ♥ ink mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, :) lånat den av min syster " fashionstars.blogg.se" :)

2008-05-04 @ 11:59:35
URL: http://Annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0