39

Hej Bloggen...

Konstigt...Jag har fått snälla(!) kommentarer senaste tiden..

Jo, jag är framåt, men bara när jag är runt de jag känner väl..och vet att de inte skulle vilja såra&skada mig mentalt eller physiskt.

Som sagt, (tesan har förståt) att ibland behöver man ta sin tid innan man publicerar en bild..som för övrigt alltid komer at finnas kvar i "cyber-rymden".

Mitt besöksrecord var 400 besökare..men i snitt (bortse från 400) har jag ca 50 unika besökare per dag..men ca. 150-200 sidvisningar..

Smarta jag trodde att den röda linjen vart besökare ! =)

Nu ska jag till skolan..Bevisa att jag kan lita på er, så får ni en bild ganska så snart!

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: miroma

Älskar dig!

2008-05-20 @ 15:51:23
URL: http://miroma.blogg.se
Postat av: natalie

va trevligt :) ,ha en bra dag o ta på deej den tid du behöver för bilden skit i va de andra säger de är du som bestämer , hare så bra hejdå :)

2008-05-20 @ 16:31:49
Postat av: jessica

vad trevligt och höra att du har fått bra komentarer på sistonde :) ,hoppas du har en bra dag hejdå så länge :)

2008-05-20 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0