36

Hej alla glada!

Hope U enjoyed my pics! Så nu vet ni...och skulle ni verkligen tro att jag går in och Googlar fram väskan?
- Jaa, i sånna fall får ni tro vad ni vill..är man avundsjuk så är man..

Daddy är utbildad Petroleum Ingenjör..Han utbildades i det bästa universitetet i ... gulfen..
   Jobbet går ut på att mäta vart det finns petroleum (olja) och därefter anställer hans företag arbetare som ska bygga en plattform och "gräva" ut oljan...

Jag ska också utbilda mig till det på Kuwaits Universitet med min bästa (!) väninna Miroomaah- Har saknat henne så otroligt mycket! 

Tessaaan- Du är såå gullig!..Ni andra borde lära e lite vett&ettiket av henne!

♥Pussaar!

P.S- Sohle reste iväg i tisdags..Snart ska jag också iväg!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack!! DU är så underbart gullig!! Jag fattar inte hur man kan mobba dig!!!

Pussar!! / Tessan

2008-05-19 @ 16:00:59
URL: http://proudscout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0