35

..I forgot..

Jag ska fota mitt Dior-bälte så fort jag får tillbaka det!
Och så har jag beställt en klocka från Valentino...

Tror ni mig, ni är bara avundsjuka för att ni lider av ångest&dep.sion.."så det så"!

                                                                                                   |
                                                                                                   |
                                                                                                   |
                                                                                                  \ /

Följ pilen- bevis på att jag är seriös med mina inlägg! - Jag är rik!


Kommentarer
Postat av: johanna

ohh vilka bevis du har:P kan ju va vilken väska som helst, finns inget som säger att de är dina. Dessutom hade du inte skrytit så extremt om just ditt dior bälte å just denna väskan, de hade väl bara varit två av alla dina dyra märkes kläder och acessoarer, eller?

2008-05-16 @ 19:38:09
Postat av: Anonym

jag har en likadam väska, fast en oäkta. den ser exakt likadan ut, vad är det som säger att din är äkta? Jag menar, du verkar ju inte ens ha en vettig kamera att fota med.

2008-05-17 @ 19:06:44
Postat av: Fredrika

om du nu är så rik varför ska du skryta om allt då.

2008-05-21 @ 18:38:15
URL: http://fredrikaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0