31

Hej Blogen (only)

Elakheterna har startat- IGEN!
Måste bara säga att vissa av er inte har något liv!

En person som är 32 är visst gammal! Popcorn stavas <- sådär!

Listen- alla tycker olika, FACE IT..bara för att DU har en viss deppressiiioon eller ångest eller sjukdom behöver du inte (försöka) göra livet surt för oss andra som njuter...!..!

Som jag sa..Det här är MY blogg..inte er!
JAG bestämmer inte NI..!
JAG skapade den inte ni!
NI valde att läsa den!

Min blogg- mina lagar    
- min order- er lag!

♥Pussar alla snygga!

..31 inlägg..vad fort! + minst lika många elaka kommentarer!

Kommentarer
Postat av: J U J U

HaHaHa!
So sad.. Okej, sure, du e för underbar! :)

2008-05-14 @ 18:20:56
URL: http://shesmiles.blogg.se
Postat av: Äkta

du är så fruktansvärt genomskilnig. haha inser du inte själv att om det nu hade vart så att du hade haft alla dessa saker så hade ju du såklart lagt upp bilder på allt. fast de klart din iq verkar ju knappt räcka till ord.

2008-05-14 @ 22:21:25
Postat av: hanna

förlåt men, INTE konstigt att du får elaka kommentarer! FACE IT

2008-05-14 @ 22:40:11
URL: http://hannamaertha.blogg.se
Postat av: newbie

tja du ska ju inte snacka om problem med stavningen för det har du ju sannerligen! :) men du har rätt din blogg - dina regler. keep up the good work sister!

2008-05-14 @ 23:19:40
Postat av: Tessan

usch!! jag hatar när andra måste vara på en bara för att de tycker olika!! bloggen är till för att man ska få uttrycka vad man tycker och tänker!! Jag tycker det är fel att mobba någon för dens åsikter!!

Over and out

2008-05-15 @ 16:21:18
URL: http://proudscout.blogg.se
Postat av: mehrii

såklart att det är din blogg o du får skriva vad du vill men liksom palla va så mobbad o snacka om saker som du inte äns har
ladda upp en bild på dej &dina saker så att man fattar att de är SANT.
oj jag är inte "anonym"
SÄGER BA TYCKER SYND OM DEJ TJEJEN

2008-05-16 @ 16:20:16
URL: http://mehrii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0