3

Hej Bloggen Min♥

Har varit på en väldigt different restaurang på Kungsholmen.
Det var väldigt trevlig att sitta inne( med glastak ) och äta en 5-stjärnig middag med mina underbara vänner. Vi träffas fyra gånger i veckan och äter bruch, middag eller dricker caffe-latte på något mysigt café.

Ni kanske undrar varför jag markerar vissa ord..det är för att det är viktiga saker som ni bör veta- tycker jag!
Och så är det bra..när jag behöver refresha mitt minne- jag är ju alltid buzy!

Imorgon måste jag fixa håret och naglarna..man kan ju inte gå runt och se ut som en ofixad clown!
Sedan ska jag möta Carl och gå på något museum kanske?

Justeja..Pedikyr! det får jag absolut inte glömma. Hygein är viktigt- men det "vet ni" nog.

Puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0