29

God Eftermiddag till alla snälla!

Ni har varit oerhört snälla de sentaste dagarna..konstigt..det beror nog på att ni har förstått att mitt liv är intressant och at ni inte har råd att förlora den mest inrtessanta&coolaste&roligaste&ytligaste..mm.. i hela världen!

Jag fotade faktist väskan och tänkte ladda upp bilderna om en stund..me jag hinner inte visa er- så ni som kallar mig för lögnare, haaaa säger jag bara!

Tänkte även visa er mitt nya Dior-bälte + LV-väska + Kathy van Zeeland- väska + vad än ni klagar över!

Såå bevis på att allt jag skrivit är sant.. jag har ett liv som BARA finns i era DRÖMMAR!

Nu kanske ni slutar att kritisea mig- jag kan inte rå för att JAG är RIK!
--eller det är snarare Daddy som är rik..jag tar bara för mig!

Nu ska jag möta upp e väninna som vill att jag ska ta med saker till hennes släkt när jag reser..FAN!

"LoW-ClaS" - säger jag bara!

Pussis


PS visst är min blogg fin nu!?-


negativa kommentarer godkänns ej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0