27

..antar att jag måste uppdatera lite oftare nu när jag har så många läsare..

God Morgon på er alla snälla (jag!)..
Jag har "tidig" vecka idag och måste altså gå till skolan om en stund..

Tänkte beräta att jag ska börja med en "diet" - altså INTE bantning!
Läste på en blogg om en diet som verkade intressant...

Justee..det är så att NI inte tror på mig!- Ni tror att jag ljuger om väskan, resan osv...
- Snyggingar, jag har bevis (foto) saken är den att det int gå att laddda upp bilder som man klippt med Paint..

Vet någon hut man gör?- Snälla??

Såå nu ska jag till skolan, hoppas att min lärares unge int är sjuk igen!..Även om det gick bra igår..men altså..jag behöver henne mer än den lilla krabaten där hemma gör!

Sååå Pussar

I♥You !

Kommentarer
Postat av: J U J U

Spara bilderna som JPEG-filer ;)

2008-05-13 @ 08:27:21
URL: http://shesmiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0