26

...den som väntar på något gott...

Snart, snart..resan närmar sig, men det är inte själva resan jag ängtar efter- det är min väninna och SHOPPINGEN!

Det bästa med att ha en grymt rik Daddy- inte genourositeten, inte alla prylar..utan PENGARNA+SHOPPINGEN!
  
Väskan har jag fått, men hittade ett par otroligt vackra skor..
- I must have 'em- don't you agree?

Jag ska se om jag hittar en bild..anars får jag fota mina fötter..men det gillar ni!
Haha- inget slår mina vackra "manikyr-täckta" fötter..
  
  Justee..Tack vare den anonyma "tjejen" har jag hat besöksrecord...snart har jag 500 läsare om dagen..på bara 9 dagar!
Gud, undrar hur det går om 90 dagar..=)

Hade tänkt köpa lite saker till er "idol"- orkar ej skriva hennes namn igen..det är faktist MIN blogg!- så imorgon kommer en liten

List to buy & do to Sohle before she leaves us- and maybe dies...

Nu måste jag få min skönhetssöm..regeln lyder:
Sova 10 timmar, eller sov inte alls!

♥Pussar& go natt


Kommentarer
Postat av: jessi

snälla lägg ut lite kort? hade ju varit kul att se allt det glassiga du skriver om, vad du har för stil? Nångon bild på väskan du snackar så mycket om kanske?

2008-05-13 @ 00:34:19
Postat av: nathalie

haha även fast du är dum så tkr ja fan lite synd om dej, du har aldrig undrat varför du har så många läsare ?! jag lovar tjejen, folk sitter o skrattar när dom läser dina rader.

2008-05-14 @ 22:16:41
Postat av: Sofia

snälkla visa kort på dig? :)

2008-05-14 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0