25

Hej Bloggen!

J
ag vet att ni har saknat mig! Eller..bloggen saknar mig iaf..
Har varit hema hos "Mary" (uppger ej hennes namn irl)..vi gick ut och promenerade en liten stund..
Visst har det varit härligt väder? -
- Men idag..neeh, det blåste föör mycket!

Kommer ni ihåg väskan Kathy Van Zeeland..- tror inte ens att i hört talas om designern, ni har ju  "Noll Koll"- Den är sååå underbar..
The kinda bag med ett stort hänglås med strass som hänger på framsidan, och en hel del berlocker. .=)
   Den skriker mitt namn..

Så om ni ser en ängel bärandes på en svart väska som ser gudomlig ut, då vet ni att det är jag!

PS..
Sohle har beställt biljetten och ska resa den 13, så för alla er som älskar henne..wish her lluck!
PPS..
Daddy ändrade så att hon får åka "first-class" för första gången- ni skulle se hur lycklig hon var..hon glömde till och med at hon har cancer!
You See..we are soo NiCe 2 everyone!

Kisses- love yaah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0