24

Hej =)

Jag är hemma igen, ska ut om en stund.
Uppsatsen jag berättade om gick Well..Jag "listade" ut att man kan ha Teori& Syfte& Metod o material under en och samma rubrik..
   Min lärare med "den sjuka ungen" dök aldrig upp..så jag fick sitta och jobba alone- men jag är duktig, med eller utan hjälp!

Joo det var en tjej som ansåg att jag kunde bli polisanmäld...För vadå?
  - För att jag bor i en demokrati med utryckesfrihet?
  - För att jag säger det jag tycker?
  - För att NI är avundsjuka? (!)

Jag tar ej åt mig! (mitt nya motto, förr var det "rika barn leka bäst")

♥Pussar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har inte ens läst kommentarerna här inne, så vet inte om det är någon som blivit upprörd över dina inlägg. Undrar bara, vad är grejer med att göra fejkbloggar? :) Inget vettigare för dig? Mytoman? Vanföreställningar? Ensam?

2008-05-12 @ 17:46:38
URL: http://idisen.blogg.se
Postat av: F r i d a

Din blogg stinker fejk vännen! Har du inget bättre för dig än att "leka" ritchgirl? Sad tycker jag..

2008-05-12 @ 19:51:57
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0