23

God Morgon..


Sitter i skolan och jobbar med ett projekt i Biologi..

Problemet är att min lärares unge blev sjuk..snacka om BAD TIMING! Jag måste lämna in projektet om en vecka..Jag har ingen aning om hur jag ska klara av att skriva på en MVG-nivå utan att kunna fråga henne.


Måste barn alltid sjukna när JAG behöver hjälp?


Där har ni ett bevis på varför man INTE ska skaffa barn om man är lärare..en lärares liv är att skriva& rätta våra prov..Punkt Slut!


Senare idag ska jag fixa till mitt bank-kort igen..inför resan om några dagar..Daddy har redan åkt iväg..så jag får resa själv.

Åker man Bznz-class har man bara kul..maten är god, det är bekvämt, musik, allt är såå bra, till och med de som sitter bredvid är snälla (inte som 3-class där alla stinker!)


Ha det bra! ♥

PS..inga understreck, och kursiv resp. fet stil idag PGA brist på tid!


Kommentarer
Postat av: frida

denna blogg kan inte vara seriös. det är jag säker på. men även om den är oseriös så ska man inte skämta om sådanna saker du skämtar om. Man kan polisanmäla dig. lycka till i framtiden.

( WOW! JAG VAR INTE ANONYM )

2008-05-12 @ 14:49:21
URL: http://fridafrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0