20

God Mornin'

J
ag är sur...en tjej "gabi" påstår att en hund under armen är sååå 2006..??

Gabi- bor du under en sten eller?
Accesoarers (hundar) mode började för ca. fem år sedan- det är klart att man ska haka på..Anledningen till att jag är fem år efter modet är för att SOHLE- som ni älskar så otroligt- var alergisk.

Där ser ni hur snälla vi var...hon svällde upp när "marys" hund var hemma hos oss..

En annan anledning är att de är så smutsiga- jag måste anlita en hundskötare som kan rasta "accesoaren"..Jag tänker absolut INTE se på när den "rastas".

Nu ska JAG kanske gå på bio- om det finns lite nyare stolar..tänk att folks bakdelar varit där!

♥Pussa to mee

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag tänker inte klaga eller gnälla på någon som bloggar.. Det är väl fritt fram att tycka vad man vill.. vi bor ju i Sverige. =)
Hej hopp!

2008-05-11 @ 16:24:19
URL: http://www.lyxmys.blogg.se
Postat av: Thezz

hej hej *=) jag är en rätt ny bloggare men jag gillar att läsa andras bloggar *=) din verkar rätt intresant *=) inte för att jag är så mycket för mode och sånt.... men det är chill *=) jag skaffar vänner överallt och det skulle vara kul att typ "lära känna" dig.... om det nu går via blogg =S, som sagt... är rätt ny så jag vet inte så mycket... men du har rätt i att man får yttrycka sig som man vill och jag håler helt och hållet med dig i det *=) kramar *=) Thezz

2008-05-12 @ 16:32:17
URL: http://proudscout.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du var fett rolig :D

2008-05-13 @ 09:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0