2

Kära Blogg♥

Ansiktsm***en (läs 1 för att förstå!) sköljde jag precis av- det blev väldig blött i WC:en, antar att Sohle få ta och rengöra igen innan hon slutar för dagen. 
Stackarn..skulle aldrig kunna rengöra någon annans SMUTS! åhh TACK Gud..är glad att jag aldrig kommer att behöva göra det.
                                ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Nu ska jag och mina vänner besöka en väldigt fin restaurang på Kungsholmen..
  Ska bara sätta på mig något fint + accesoarer och en väldigt lätt Make-up..vill ju inte förstöra min hy!
Läpparna + ögonfransarna är the only thing som får bli rörda av Make-up.

Kanske möter någon av er på restaurangen, världen är trots allt liten!

Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe okeej, min är nog one missed call tror jag, sett den ? :)

2008-05-03 @ 19:57:41
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Monika

Haha, det var ju kul att du tyckte frisyrerna var snygga:)

2008-05-03 @ 21:55:06
URL: http://m0nika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0