19

God Morgon!

Som ni vet ska jag resa om några dagar =).
En hel shopping-"weeken"..med Daddy & min vän ...

Jag kan inte fatta att jag har skrivit 19 inlägg..käns som 2000 faktist..- det bror nog på kommentarerna..

Gissa vad jag ska köpa??

En liten HUND som jag kan ha under armen..det blir såå fint med mina kläder..

Imagine:

Jag med en lång klänning + solbränd hy + massa fina accesoarer (solglasögon, väska, scarf..)
och
EN HUND UNDER ARMEN!

De är ju så söta accesoarer!..Ett livs levande gosedjur som ingen retar en för...

♥ Pussar från mig och...


Kommentarer
Postat av: gabi

men lilla gumman, vet du inte att det e sååå ute med en liten hund??
Det är ju såååå 2006!!
Alltså Paris Hilton wannabe, det är ju så ute lixom, det borde ju du av alla veta som påstås ha såå bra koll på modet!

2008-05-10 @ 13:12:38
Postat av: Anonym

DJURPLÅGARE! Hundjäveln kan gå själv!!

2008-05-13 @ 18:13:00
Postat av: INTE ANONYM

idiooooooooot

2008-05-15 @ 19:29:27
URL: http://hannamaertha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0