16

Meen Gud!

Jag har bloggat i en vecka med ca 80 läsare om dagen..men alla kommentarer är elaka...

Vadå "du är inte frisk" "är du sjuk i huvudet" ?

Vad har jag sagt som är så fel?

Och varför är ni anonyma- jag ska inte "plåga" er!
Ingen av er känner Sohle, ingen vet hur jag behandlar henne- men tänk på att hon är en STÄDERSKA!

Tack vare er, vill inte Tanja laga mat hemma hos oss...hon kräver 20% högre lön- Dra åt skogen säger vi!

Men nu kanske någon av er blir min kockerska och förgiftar min mat- det är väl heeelt okej- ni vill ha slut på allt ont jag gjort ER! Ni kan ju ifs börja kalla mig för Hitler eller Stahlin om det passar bättre!

Anyway- ja tar inte åt mig!

Puss- l-skar er så mycket !

Kommentarer
Postat av: alex

spelar det ngn roll om hon är städerska lr? hon är minst lika mkt värd som dig!

2008-05-08 @ 23:03:41
Postat av: Anonym

Om ni nu är såååååå rika, varför kan ni inte betala lite mer för en städerska? Bara undrar liksom.

2008-05-16 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0