15

=)

Mitt bankkort är här!

Har ni någon aning om hur mycket jag har saknat det?
   Jag känner mig nästan naken utan det! Haha, ma bir ju van vid att alltid betala med kort- och typiskt nog så särras det...
Fråga mig inte varför =(.

Justee..SMS:a aldrig utomlands med kompis..fyllde på mitt kort med 75 för att min Jobb&skolmobils abonemang har dampat...Jag SMS:ade typ 30 gånger (haha chat) och ViiiiPS så var pengarna borta...

För er som undar hur Sohle mår..så mår hon BRA- och sluta trackasera mig! (läs <10 för att förstå)
Hon städade faktist lite igår när jag skulle till Mary...
- Jag kan bara lita på henne, och hon ställde upp! Jag sa hu at ingen CANCER could keep ma babe from cleaning =)

Jaja..ska aktiver kortet..men måste ringa efter en TaXi först...

Ses på banken ♥

Kommentarer
Postat av: ANGEL

Ja*l*

2008-05-08 @ 17:10:20
URL: http://www.gullegumman.blogg.se
Postat av: labello

du kan ju inte vara helt frisk!!

2008-05-08 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0