14

Ledsen =(

Anonyma läsare är taskiga mot mig och jag ha ingen aning om varför!
Läs kommentarerna så förstår ni.

Vissa har tur och andra har otur!
Sohle råkade föddas med cancer som nu visat sig i henes bröst- varför får jag skulden?

Jag hade inget med hennes cancer att göra , jag har ju bara sagt positiva saker om henne:

Hon har aldrig klagat..
Jag litar på henne..

Ni borde stötta mig! - Skäms på er anonyma läsare.

Jag köpte ett PIN & betalade hennes resa& gav henne ledigt + lön& hon har haft det bra hos oss!
Okej, jag klagade ibland och skrek ibland..men man kan väl inte hänga en trasa på dörren??
Det förstår TILL-OCH-MED NI

Pussar till alla snälla (jag)

Kommentarer
Postat av: H

sluta tro att du är ngt hela tiden =/

2008-05-12 @ 17:49:32
URL: http://hannamartha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0