12

Hey lovee

Några blev visst upprörda av mitt förra inlägg..varför?
Är det för att jag inte vet vilket land Sohle kommer ifrån? Altså ag letade upp det hon sa något om Iran eller istambul..
Jaja vem bryr sig..alla får väl cancer..man dör inte av det! 
  
Jag frågade faktist en vännina om bröstcancer och hon sa att det var väldigt vanligt..det var darför det visas på TV.
Om många har det, kaan det INTE vara farligt & obotligt!- Så lilla Sohle klarar sig..hon är stark tro mig!

Jag menar, hon har ju varit städerska i 13 år i familjen
...muskler har hon fått. Och nu bjuder vi tillochmed på en resa till...****...så att hon får ha A GOOD TIME! - Inte behöver ni vara avundsjuka eller oroliga.

Nog om Sohle...Jag ska snart få Van Zeeelands nya väska!!! Är det inte underbart!???

MIN ORDER- ALLAS LAG!


Ni är så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0