10

Jag mår såå dåligt!

Neej, det inget med MVG-povet jag skrev igår...Men gissa vad som hänt, det är förfärligt?:

Sohle fick cancer- I mean BAD TIMING vem ska nu fixa allt hemma??? Ingen i familjen har tid och det är alltid jag som får anlita de nya städarna och kockerskorna...

Nu måste jag antagligen hålla på och vakta så att de inte snor någon dyrbar tavla eller ..jag allt ä dyrbart hemma hos mig! (och då menar jag i pengar- inte minnen!)

Sohle ska antagligen ta tre veckors ledighet för att besöka sin familj..i något land långt bort...Men kommer att sakna sätter hon piffar till mina kuddar och rengör mina lackskor =(...Tyck synd om mig-plz!

Om hon dör, då står vi för hela hennes begravning-men hon sa att on inte skulle dö..och hon lät bestämd.

Kan man dö av bröstcancer??

Jaja...fårväl köpa ett PIN dådah för att stödja forskingngen..men tänker absolut inte bära det!

Kommentarer
Postat av: gabbi

helt seriöst.
Hon får bröst cancer, och du klagar på bad timing för vem ska städa hemma? Du har ju fan varken brains eller hjärta. tänk lite för helvete. Jag e inte den som vill andra ont, men delvis hoppas jag du drabbas av något minst lika illa så kasnke du kan lära dig att uppskatta livet istället för bara dina dyrbara jävla pengar... Just nu e du bara patetisk... ha d

2008-05-07 @ 13:13:26
Postat av: michael

skulle du kunna försöka att sluta våldta det svenska språket samt lära dig hur man använder fet och kursiv text? det gör ont i ögonen att läsa dina inlägg, föressten så är din blogg sjukt komisk, vet inte om du är seriös eller om det här bara är ett stort skämt men herregud. det här är patetiskt.

2008-05-11 @ 16:53:52
URL: http://nomorebusiness.blogg.se
Postat av: Ronja

är den här bloggen seriös eller oseriös?
om du menar allvar är du nog den vidrigaste människa jag har varit med om..

2008-05-11 @ 19:16:30
URL: http://ronjaengberg.blogg.se
Postat av: Lillknoddan

Oj hälp.. Jag vet inte ens vad jag ska säga om denna blogg.. Men jag har nog dessvärre aldrig varit med om värre.. tyvärr.

2008-05-12 @ 17:23:53
URL: http://lillknoddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0