1- för många skor

Känner mig trött efter att ha fixat till min garderob. Jag har helt enkelt för många skor!

- Någon frivillig som skulle vilja ha 10-20 par :P ?

Blir genast glad när jag fixat mitt ansikte med en ansiktsmask. Hittade ett väldigt bra recept på internet då mitt bankkort spärrats och jag inte kan köpa en ansiktsmask från Åhléns, som jag normalt gör!

Skriver receptet i ett annan inlägg om en stund- ska bara låta hembiträdet rengöra WC:en så att jag kan få av mig "smörjan" (ursäkta ordvalet- kunnde inte komma på något bättre!)

  Facial m**k:

    Varning
- händerna blir förskräckligt smutsiga..anställ någon som Sohle- hon gör smutsjobbet åt mig!

Gillar inte ordet "mask", så det fick bli några stjärnor- de är väl vackrare, eller vad tycker ni?

Hawaiisk ansiktsskrubb:

100g ananas     
40g äpple
5g havre
   

Blanda först ananas och äpple så att det blir en juice, blanda sedan in havren och mixa med en stavmixer och täck hela ansiktet i 10 min. Ansiktet kommer att se jämn ut, och det kommer att ge hyn mycket lyster.

De ingridientserna har väl alla?

Prova och säg vad du tycker...till spegeln!

Pussar till er och mig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0