51-jag är tillbaka!

Hej mina sötnosar- och jag!

Har varit utomlands. (bor i UAE)..var på buzinessresa i Kina med Daddy.
Gud, har shoppat ihjäl mig under de senaste 2 månaderna!

Anledningen till att jag inte bloggade var för att ni varit otrevliga mot snälla,söta, gulliga lilla jag :(..

Men, jag tar ej åt mig!

Trampade på alla era mesiga kommentarer om hur dålig jag varit och hur dum jag var mot Sohle..(RIP)
..justeja...Sohle dog i böstcancer..vem hade kunnat veta det- man kan dö i cancer..!!

Nog om henne- hon ska ej få stjäla min show..dett är faktist MIN BLOGG! inte någon död städerskas..

BTW..vill ni att jag ska lösenordsskydda min blogg????

♥puss till mig

Kommentarer
Postat av: jessica

guud va bra att bloggar igen älskar din blogg skit i de andra vafan de ska nte göra så att du slutar bloggar elr fan :)<33

2008-07-18 @ 03:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0